Friday, December 18, 2009

Romantic??? Tak jadi la... eh xla..makin romantic la...

Pada hari Rabu, aku ngan Akem nak g maen layang2 kat taman layang2 Kepong... So, Akem sruh aku masak nasi lemak.. aku pon masak la dengan penuh kasih sayang..(cehhhh, nak muntah)... pas2 dlm 5pm kitorg gerak la g Taman Layang2 tu... masa tu pon langit da mendung.. aku da rase xbest da.. haih... Time dlm perjalanan ni, ada satu lori alam flora bongok yg mungkin akan menyebabkan kitorg kemalangan dengan kebodohan mereka tu...nasib baik akem xlaju... aku da mula rase xsedap hati...(hahaha..poyo)... mase kitorg da sampai kat taman, langit menunjukkan ciri2 nak menangis.. hmm its ok la..mne la tau kan nampak cam nak ujan tp x.. kitorg pon carila tempat yg paling romantik la utk duduk dan mkn... mase kitorg duduk je, aku baru je bukak segala bekal nasi lemak, ujan pon turun dgn lebat secara tiba2... kitorg terpaksa tutup balik bekal tu da mencari tempat teduh.. time kitorg bangun lak, ujan pon benti.. huh??? (macam xbg kitorg mkn je)... pas2 kitorg beralih la kt bwh pokok..duduk dan mkn... time nga mkn, aku ckp la ngan akem, "eh, ujan la, tp kita xrase sbb kita bwh pokok"..nak tau x, selang je beberapa saat lepas tu, ujan turun, kali ni mmg lebat...dan hambik ko td xrase sgt, ni rasekan... akem baru je tambah nasi buat kali ke2 dan terpaksa stop mkn sbb nasi da pon dimasuki air hujan...dan kami pon berlari2 anak ke tempat berteduh... lepas hujan da agak renyai, kami pon kemas2 barang dan balik..sebab nye da terbantut nak mkn.. nak main layang2? lagi la,  xpasal2 kne panah petir lak... kitorg pon balik la ke rumah masing2...romantik kan? mkn dlm ujan.. hahahahaha...

untuk menggantikan hari semalam yg nampaknye rancangan xbegitu menjadi, hari ni aku kuar ngan akem g tengok wayang.. cite storm rider... its quite good.. we're enjoy this movie... ok.. daa...

p/s:i love u

2 comments: