Monday, December 21, 2009

Penat

Hari Jumaat lepas aku suruh adik aku teman aku hantar baju yg Fatin tempah kat mak aku... pas hantar tu, mula2 cadang nak tengok wayang kat KLCC tp bile sampai sana xjadi lak sebab tengok sale kat merata2... hahahhaa..so, dwet habis kelain la... penat giler sbb kitorg naik tren dari Sg Buloh pas2 tukar tern kat KL Central sampai KLCC.. balik pon cam2...tp best...

Hari Sabtu lak, aku g Exhibition kat Mid Valley.. dis time for Education.. dengan akem.. pas2 tunggu Dyla berjam2 lamanya...da naik kematu kaki... kitorg beli borang MMU.. tp still sampai hari ni aku x isi lg borang tu..haih... sebab still xtau aku nak kje ke nak blaja.. pening pale aku... bila pikir je rase nak muntah...dua2 ada kelebihan dan kekurangan.. sebab tu xley pikir..  pas g exhibition tu kitorg jln2 dlm mid valley.. Akem nak cari jeans..aku lak nak kasut... tp kasut ngan jeans yg kitorg nak xde... kitorg g KLCC lak pas2.. Akem beli jeans kat situ.. tp kasut yg aku nak still xde... haih.. rase nak nangis.. pas2 Akem bawak aku g BB..sebab kat situ pon ade kedai tu gak..mmg ade pon kasut yg aku nak..tp last pair.. xpe la drpd xde... puas hati aku.. thanks akem.. mmg penat sgt pon..bayang kan la, Akem bawak moto ari Sg. Buloh ke Mid Valley, then dari Mid ke KLCC, pas2 dari KLCC ke BB lastly, dari BB ke Sg Buloh...sorry and thanks to him...for everything..

Hari Ahad, aku ngan family gerak balik kg sebab ade kenduri...balik hari ni gak la.. Atok ngn nenek cam xnak je aku balik Damansara sebab kejap sgt balik kg.. tapi nak bwat caner, abah ngan mak ade kje.. mase otw nak balik umah pon, sempat lg singgah tempat kje abah sbb ade job nak selesaikan.. pas2 baru abah anta kami balik..sian abah...bila aku sampai umah lak, akem ajak aku makan... kat McD.. aku xmkn pon sbb xlalu nak makan mungkin penat kot...Akem gtau aku, mungkin TM akan call hari ni tentukan kami dapat kje ke x...

Hari ni, dari pagi sampai petang aku tunggu call tp xde pon... sampai mlm aku xtau samada aku mmg xdpt or dorg call hari lain.. pening pale aku... mmg ngah migrain ni.. Akem call aku, gtau yg die demam.. cian dia.. mkn ubat eh.. hari ni aku dapat cermin mata baru..yea yea...

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment