Sunday, December 27, 2009

Apa yg membuatkan aku happy dan benci

apa yg membuatkan aku happy ialah, melihat org disekeliling aku happy...aku bukan lah org yg baik..tp membuat org lain happy da kira baik bg aku...dan aku bukanlah selalu bwat org happy sbb tu la bile sesekali bwat org happy, aku pon rasa sgt la happy...apa la guna, kita happy tp org disekeliling berduka..x best la gembira sorg2 kan? dan...
apa yg membuatkan aku benci ialah, orang yg xpernah hormat perasaan orang yg sedang berduka.. sakit hati sgt rasenye..

apa yg membuatkan aku happy ialah, apabila melihat keluarga aku bergurau senda bersama...kami bukanlah orang berada dan kami bukanlah selalu ada masa bersama..jadi, hanya gelak ketawa dan gurau senda bila bersama yg boleh menjadikan kami bahagia...banyak duit tapi xgembira pon xguna kan? dan...
apa yg membuatkan aku benci ialah, keluarga orang lain (jiran) menyebok tentang hal kami sekeluarga.. aku xkesah klw dorang take care tapi klw sampai da jage celah kain org susah la kan?

apa yg membuatkan aku happy ialah, apabila kekasih hati aku memujuk aku..hahaha... rase gembira yg teramat sgt..dan juga apabila beliau mengambil berat tentang diriku..rase diri ini sgt disayangi.. xnak byk pon, sesakali pon da buat aku rase sgt happy...dan...
apa yg membuatkan aku benci ialah, bila si dia langsung x hiraukan aku dalam satu hari dan apabila ada pompuan lain nak ganti tempat aku dalam hati dia.. (siap la kau!!)

apa yg membuat aku happy ialah, apabila aku mempunyai rakan2 yg setia yg xpernah menikam aku dari belakang, yg sentiasa ada bila aku bersedih dan gembira...dan...
apa yg membuatkan aku benci ialah, apabila rakan aku menipu aku, hipokrit dan xpernah langsung jujur dlm persahabatan kami...bukannya apa, rase cam bodoh bila diperbodohkan...

apa yg membuatkan aku happy ialah, semalam, pertunangan pak cik aku berlangsung, hantaran yg aku buat pon siap, gembira bila tengok semuanya berjalan lancar..dan...
apa yg membuatkan aku benci ialah, aku kena siapkan juga hantaran pak cik aku walaupun aku demam teruk minggu lepas dan bila hantaran yg aku buat tu da berserabut sebab pergi meminang jauh sgt, berjam2 dlm kereta...haihh...xpe..da selamat pon...

p/s:i love u

1 comment: