Tuesday, December 1, 2009

Aku Menunggumu

Aku sentiasa menunggumu..tidakkah kau tahu?? Betapa perasaan ini meronta-ronta ingin memilikimu... saban hari aku menunggu, menanti akan hadirmu...tiap saat aku memikirkanmu...ah!! aku sentiasa merasa bahwa engkau tak akan jadi milikku.. tiap kali aku fikir begitu, hatiku pedih, sedih dan terluka..masihkah ada peluang bagi aku utk memilikimu?? siapapun tak dapat menjawab pertanyaanku ini... tapi bila aku terfikir bahwa kita akan bersama, hatiku berbunga, gembira dan teruja...aku tahu aku akan bahagia jika kau disampingku...aku melihat org lain gembira disaat rakan2 mu berada disamping mereka...aku juga ingin begitu..gembira disampingmu.. bahagia...

Hadirlah ke dalam hidupku...akan aku jagamu seperti aku menjaga diriku ini..aku tak akan mensia-siakanmu... aku berjanji...berjanji dengan sepenuh hatiku...aku sangat memerlukanmu...aku tahu teman lelakiku juga akan bersetuju jika kau disampingku..aku akan berbincang dengannya secara elok...aku tahu dia tak akan mungkin marah...

Aku tahu..ya, aku tahu mengapa kau tidak mahu hadir dalam hidupku...ini semua pasti kerana pihak ketiga... Ahh!! sungguh prejudis.... aku tahu dia yg menghalang kau pergi kepadaku.. persetankan dia...pedulikan semua yg menghalang kita.... tapi aku tahu, kau tak boleh pergi kepada ku tanpa dia... Huh! sungguh kejam dunia ini... keadaan sekeliling yg memaksa kau tidak bersamaku... aku ingin kau tahu bahwa aku ngin sekali bersamamu... ya, ingin sekali...biarlah org katakan aku terdesak sekalipun... aku tahu kau juga ingin bersamaku, bersama dengan org yg berhak memilikimu...tapi apakan daya, kita tak mampu mengubah suratan ini...aku akan menuggumu, sehingga kapan pun, kerna aku tahu, akhirnya kau akan menjadi milikku jua... aku juga tahu, Encik Yusri akan memasukkanmu ke dalam akaun bank ku..owh. elaun ku, aku menunggumu...

p/s:i love u

2 comments: