Thursday, September 3, 2009

Today

 i'm tired...they gave me a bundle of letter....haih...bahu, tgn, jari sume letih... hari ni sgt bz..kene key in data dlm excel..there were so many name..ok? then, turun naik tigkat 13 anta dokumen... huh..sgt mencabar kewibawaan aku sbg seorang wanita..hahahaha...

time lunch lak aku, Dyla, Mona, fatin, Diba g umah akak TM ni.. saje dtg umah die...tgk2 baju... dpt pon lari dari kje yg menimbun ni..letih aku...tp bile pandang keliling ofis ni cam sedey lak..ye la, bila lg la ku nak dtg cni kn? pas lunch, dlm pkul 2 aku balik ofis...pas2 fad ckp bos aku nak jumpe..haih..debar2 aku...tp xpe..aku bwk dokumen yg pn aku kena sign...utk report aku la..ye la, sok kan last day.. kena la bwat ape yg patut...time aku g jumpe die, die hulur kat aku sampul surat...aku bwat bodo lg...pas2 aku ckp la bahagian mane yg die perlu sign..dan utk pemarkahan, aku suruh die letak dlm sampul n gam..so that, i can't see...

Bile sampai tempat aku, aku baru tringat pasal sampul tu, then, bile aku bkk, bos aku bg aku rm100 rupenye...hahahaha... suke gile.. pucuk dicita, ulam mendatang...tq Pn Nor...luv u... ok..however, report kena bwat gak..pn nor mintak aku tunjuk kt die ape yg aku bwat dlm report tu...ok...
how nice...its really good... today was very bad wif many good news...its amazing rite?? hahahaha...i really enjoy my day...

p/s:i love u

3 comments: