Tuesday, September 8, 2009

BB??

baru balik..penat sgt..td g library..teman akem bwat report..huhu..nmpk nye da hampir siap..report aku?? haih...ntah la..asek takat tu je..xabes2 masalah yg dihadapi semasa LI..kang aku bwat masalah aku sbb xdpt elaun kang ha... bwat keje byk penat cam nak mampos tp xdpt elaun..boley ke?? hahaha..comfirm dpt 3.89...hahahaha...aku rase, pas siap je report ni mst dunia aku rase cam terang je..baru la boley b'nafas agaknye...

pas penat otak pk psl report, akem ajak aku teman die shopping kt BB..aku pon dpt baju..tq akem...huhu.. tp aku ni asek teman org g BB je...ari ahad td bwk adik aku g BB, ari ni teman akem shopping kt BB, sok lak Fatin ajak aku g BB...ntah ape la yg Fatin tu nak beli agaknye..aku ni da cam pemandu pelancong da ni...hahahaha...

Pas penat jln2 td, akem belanja bkk pose kt Mcd...pas2 ade lak minah gedik dlm Mcd tu..sakit mate aku tgk..pas2 x pose tunjuk2 kt org...
ade lg satu group pompuan pon sme gak mkn depan org, bangga je, mcm la dpt pahale bwat cam tu..skali kwn akem ckp "tu nak perhatian je tu"..terus xpandang kiri kanan da pompuan tu..ha kan da kena..

da keyang, baju pon da dpt, report pon da nmpk hasilnye..kitorg pon balik la ke rumah masing2...it was a busy day..

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment