Wednesday, September 16, 2009

Happy Raya Day!!!

i'm totally happy today..hahhaha...report da anta, bermakna aku ley raya dgn hati yg sgt tenang...thanks to all my friend for helping..exspclly akem..i'll remember dat..da byk tolong aku kehulur kehilir..hahahaha..xtau nape rase cam nak gelak je.. sblm g anta report, aku g TM dulu nak teman akem amek borang penilaian dia..at the same time, jumpa fatin, nak bg kain raya die..fatin aku da tau baju raya ko!! da xsuprise..huhu..

pas da anta, ngan hati yg agak best rasenye, as usual, every sem, after exam, (but for this sem, after practical) aku ngan akem akan tgk movie..Today's movie is The Ugly Truth..agak lucah utk ditonton..hahaha..rasenye cam xkena je ktorg tgk time bulan puasa, but its ok, da beli tiket pon kan? so, tgk ngan hati yg agak sabar..nasib baik la adegan2 yg melampau tu dia da cut dulu.. tp pas da abes watch dat movie, rase cam agak sedih coz, ktorg da xkan dpt mase cam ni lg.. bukan mksd aku xtgk movie da..tp da xde la "movie time after exam"  anymore...its pretty sad...tp mase kan sentiasa b'putar.. we can't ever stop them..hmmm...

Di kesempatan ini.. aku nak menyusun sepuluh jari, memohon maaf dari semua, bagi yg penah terguris dan terasa hati, maafkan lah aku.. dan kepada sesiapa yg aku penah terkasar, terngumpat dan terkata, aku mohon maaf byk2.. kerana sesungguhnya aku insan yg lemah lg byk kekurangan yg tidak penah sempurna.. maafkan lah aku kerana aku telah pun memaafkan kesalahan kalian..bukan hanya pd hari ini, malah, setiap mlm,sblm tidor aku telah memaafkan semua kesalahan insan disekelilingku..

Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua, moga di bulan yg penuh berkat ini, kita mendapat byk nikmat..jgn lupakan yg susah, jgn terlalu bergembira.. selamat pulang ke kg..doakan aku slmt balik kg esok, pas subuh.. dan selama beberapa hari, aku xkan update blog ni.. krn aku akan b'gembira di kg.. hahahaha, xkan nak bunuh rase sonok nak raya lak kan? ok friends, happy raya day.. to all my friend, who attend the trainning after raya, see ya!! luv u all..


p/s:i love u

1 comment: