Wednesday, September 23, 2009

i'm home

Hari raya ke 4.. saya da ade kt umah ni..klw ikot kan hati xnak balik umah sbb kg best!!! hahahaha...sy suka kg..meriah...but, my life still meriah wlwpon bkn kt kg lg sbb hari raya boleh mkn byk2...(i love to eat)...da mkn byk2 pon xbesar gak..haih...hmm..slmt hari raya, bwat yg kedua kalinya..time org semua sebok nga letak kuih dlm balang, aku sebok jahit baju aku yg xsiap2 lg...mlm raya, aku tido pkul 5pg semata2 nak siapkan baju raya..dan hasilnya..memuaskan.. hahahaha..chantekk lorr...mak aku xdpt nak jahit baju aku sbb sebok jahit baju org..dan aku la yg t'paksa bertungkus lumus menjahitnya sendiri...nasib baik kt kg pon ade mesin jahit..dan nasib baik aku pandai gak la jahit baju..dpt 2 pasang baju kurung moden selama 2 hari setengah...mmg la lmbt sbb aku xterer sgt jahit baju..cket2 boley la...

dwet raya?? dpt byk..hahaha..mst org igt aku bdk sekolah lg kn?? kelakar la..ade yg bg serengget, 2 rengget, 3rengget..yg 50 sen pon ade..Alhamdulillah. ade gak yg sudi bg..

pasal mkn jgn ckp la...aku suke ketupat..so much...mmg best..klw mkn tu seminggu pon xpe..bulan puase da puas mkn murtabak..raya kne mkn ketupat sampai mabuk..hahahaha..ok..jgn sampai kolestrol terlebih sudahla...sakit nnt..
ok..sampai sini je..da xtau nak ckp pe..agaknye sbb terlebih mkn, otak pon xley nak b'pungsi..papaiii...


atok n nenek in the middle, mak kanan, depan lil sister, blkg kiri abah, angah




*baju angah n abah yg lari tajuk..dan muka aku yg baru pas nangis..sedey dowh pas time maaf2 tu..

p/s:i love u

2 comments: