Thursday, September 10, 2009

huh!!!

pagi td aku malas giler nak bangun..haihh, tp bile pikir report blom siap..terus cepat2 bangun...sape la yg nk tolong bwat klw x aku sendiri...bangun tido, siap2 nak g library...agaknye pak guard library tu pon da kenal aku kot...klw hari kerja, Library negara ni lengang je...nasib baik la..ktorg bwat report, sungguh2, pas2 da nak hampir siap..agak seronok..mse nga bwat report, anis gtau yg fairuz nak anta report kat kwn die... aku pon ape lg, nak ambik kesempatan la..ye la, mne nak cari kedai yg ley jahit buku ni last minute kan..so, aku pon gtau fairuz yg aku ngn akem nak join anta jahit buku..so, kami kne gak siapkan report ni by tomorrow...esok ley bg kt fairuz ptg ke..tgk la caner...agak kelam kabut gak la..jgn nnt ade yg silap sudahla...

pas ktorg da penat bwat report, lg pon library tu pon nak tutup, akem ajak aku nak g beli cap..die nak pakai cap cam dulu die ckp...mase ktorg otw nak g beli, time kat atas motor lg, aku dgr org jerit name akem.. rupe2 nye Sheikh ngan Hanafi..dorg nak g Pertama, dorg pon ajak la ktorg sekali...dorang da janji ngan Zack n Adam..jumpa kat sana...sampai sana, dorg pusing2 pertama tu semata2 nak cari satu kedai, da tu xnak beli ape lak tu...hahaha..penat giler...masuk game center la..dorang main game, aku tgk je sbb xreti nak main..pas2 pikir nak bkk pose kt mne lak...mule2 dorg nak mkn Mcd, tp bile aku ckp aku tringin nak mkn Kailan Ikan Masin, dorang bwk g mkn kt Restoran Dulang kat Kg Baru...hahaha..dwet melayang dgn byk nyer...aku mkn nasi putih, tom yam daging, kailan ikan masin, telor dadar n air durian belanda..sedap n full giler la...mkn sampai nak muntah..akem order air milo ais gelas besar..hah, amek ko, besar sungguh gelas yg die bg..x haus sampai subuh...hahahah...

pas2, ktorg pon b'pecah balik ke rumah masing2, da kenyang + letih..aku ni baru sampai umah, trus up date blog...pasni nak siap kan report..klw xsiap gak, t'paksa la sambung sok pg..kan..haihh.. report..report...sakit jantung aku pikir pasal ko...

p/s:i love u

2 comments: