Saturday, September 12, 2009

kau & aku

hari ni xde yg menarik sgt..aku teman akem g beli cap die..kali ni ade yg b'kenan kt mate die..so, die beli..pas2 bkk pose same2..sblm grak bkk pose tu, ade sorg dak sekolah ni kena tahan ngan polis sbb main campak2 mercun..hahaha..leleh budak tu..td hero sgt..

bile sampai umah, aku tringat kt 2 helai kertas yg aku jumpe time aku cari nota 2 hari lepas..dan kertas tu m'buatkan aku rase sgt hepi..hepi sbb tu adalah kenangan ketika aku ngan akem dlm class.. time tu aku xigt lecturer mne, yg soh bwat list perkara yg kitorg tau tntg kwn sblh ktorg..time tu aku duduk sblh akem..then ni yg akem tulis tntg aku:

  1) baik
  2) jujur
  3) kurang mkn
  4) kuat merajuk
  5) suke mkn nasi paprik
  6) suke milo ais
  7) anak sulung dari 3 bradik
  8) suke pink
  9) kuat jeles
10) suke tgk citer hantu
11) lahir bulan 7
12) suke masak
13) pandai jahit
14) ade bf (yg ni kelakar la b)
15) suke beli beg
16) suke cari point/pasal/gaduh (ayg cmni ke b?)
17) ade hamster
18) suke tgk tv
19) suke kartun Ninja Boy, suke tgk mcm2 aznil & tom tom bak
20) suke tulis diary
21) suke kacau adik die
22) penyayang
23) x suke pakai cermin mata
24) x ade lesen (b, skunk ayg da ade la)
25) IC still guna gmbr lame

yg ni lak list aku utk die :

  1) baik
  2) kuat mkn & tido
  3) suke mkn sambal tumis
  4) suke pakai jeans & rimas klw pakai kasut
  5) anak ke2 dr 3 bradik
  6) suke bwk moto & ade VS
  7) suke warna ijau
  8) sensitif
  9) syg haiwan
10) ske online
11) cerewet (betul ke?)
12) suke tgk movie
13) selalu dahaga
14) anak Pn Azizah
15) lahir bulan 10
16) xsuke potong rambut
17) suke main game
18) setia
19) ada bantal busuk
20) tinggal kt Sg. Buloh
21) suker komik One Peace
22)suke komik sejak umur 9 tahun

 ni class ape eh kwn2? aku xigt la..dan sebenarnye ade perkara lain yg membuatkan aku t'senyum bile bace kertas tu, dan perkara itu adalah..ehem ehem..(rahsia)



p/s:i love u

2 comments: