Sunday, September 6, 2009

Hari Paling Bodoh dlm Hidup

mmg bodoh...itu je yg aku boley ckp..aku pon xtau ape tujuan aku kuar ari ni... aku rse hanye utk bwat bodoh..so, sume yg aku bwat mmg bodoh...bile aku ckp, kuar benda yg bodoh, aku bwat ape pon jd benda bodoh..aku sebenarnye yg bodoh agaknye...xde ape yg aku bwat ari ni org pandang cam benda yg bagus... i'm looser...'L'...aku rse xdihargai...bodoh punyer Wanie..mesti sume org ckp cm2 dlm hati..trime kasih kpd sesiapa yg ckp cm2 sbb akhirnye aku tau siapa diri aku...aku yg bodoh..am i rite?? haihhh....bukan salah sesape..tp aku yg bodoh...aku xreti nak b'gaul, katak bwh tempurung...ade aku kesah... hidup aku hanya ada aku...ko xtau ape yg aku pikir..so, dont judge me...aku yg selalu bwat org xsenang? mengapa perlu pikir tentang aku? look at your self...ade org tau ape yg aku rase? ade org peduli? dan aku pon mls nak pikir perasaan aku..sebab aku bahagia begini..plez dont judge me..sblm pikir salah aku, pikir dulu kebaikan aku...bandingkan mane yg byk..klw rase mmg salah aku lg byk dr kebaikan aku, aku mntk maaf..klw kebaikan aku lg byk dr salah aku, maafkan lah aku..aku xmeminta kesempurnaan..hanya sedikit keadilan...adakah itu keterlaluan? aku x meminta org memuja ku, cukup sekadar menerimaku... terima aku yg bodoh, supaya aku rasa dihargai..supaya aku rasa dipercayai... aku bukan xpercaya pd kau, tp aku xpercaya org disekeliling kau...aku ikhlas menerima kau seadanya...aku xminta kau berubah menjadi sesempurna Nabi Muhammad, kerana aku tak setanding Siti Khadijah...aku tau siapa aku...maaf kan lah aku kerana aku layak untuk dimaafkan...bukan kerana silapku tetapi maafkanlah kebodohanku...kerana aku manusia bodoh yg masih x sempurna... aku masih mencari kesempurnaan..maafkan aku

p/s:i love u

2 comments: