Saturday, September 5, 2009

Tired

Hari ni aku kuar g Bukit Bintang, ngan adik aku...Hanie..die tringin sgt nak g BB..aku pon bwk la die g jln2 kt Sg Wang...dpt la 2 3 items..kasut raya pon da dpt...hahahha...sekali die masuk baru die tau betapa b'serabutnye BB tu..haih... so...sgt penat...da la pose (ehemm ehemmm)....dwet pon byk habes..kena tukar2 tren lg...penat giler..tp bile sampai umah, rase sgt b'baloi time tgk barang yg kami beli...hahahha...

pas rest jap, mak aku soh aku masak lak sbb die nak kuar mkn ngan kawan die...kaki ni da la lenguh, jln2 siang td..tp xpe..yg ade kt dlm peti ais adalah ayam, so, aku goreng n bwat masak sambal, sayur bendi lak aku tumis plus telur..sedap sgt..abah, aku n hanie je yg bkk pose same2...ade gak kueh yg mak beli td kt bazar...mkn je ape yg ade...angah bkk pose ngan kawan gak...so, kueh pon xabes mkn...

pas mkn, aku nak kemas baju2 aku,ye la..smlm aku baru angkut baju2 aku dr rumah dyla.. then aku tgk, byk giler baju aku, yg aku xpenah pakai pon ade...so, aku t'pikir yg aku nak jual je la...sbb mcm semak je...hanie ckp jgn jual, syg sume baju2 tu..tp masalahnye, aku yg sakit mate tgk baju2 ni... da lame aku nak jual tp xtau caner..so, aku akan jual through this blog, InsyaAllah...jadi, tggu la kemunculan baju2 saya..Hmmm.....rindu kat akem.. :-(

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment