Tuesday, June 8, 2010

Timetable... =.=

...terlalu full & pack... hmm.. try ubah tutor and lecture time.. tp cam xde perubahan je... kepala da pening, hati da sakit.. haha.. sbb benda ni je, aku dan akem bergaduh kecil.. klw igt blk, cam kelakar... >.< Mmg ada niat nk amek sikit je subjek sem ni... tp sampai bila.. takot habis lambat pulak nnt... tp klw terburu2 pon takot jugak... klw xboley bwk, sama gak, kena repeat paper.. hmm, tu yg xsuka... *_*

Keputusan masih belum dibuat lagi.. kami akan fikirkan sama2... fikirkan yg terbaik buat kami berdua.. xnak la, senang or susah sorg2.... '_'  Hmm... da janji nk susah senang sama2...  rasanya nak drop satu subjek, then add subjek lain...sbb schedule skrg ni ada satu hari tu, terussss menerussssssss je class nye.. pukul 9am - 9.55am kat class A, pukul 10am - 10.55am kat class B, pukul 11am - 11.55am kat class C.. giler.. nak main lari2 pulak... (",) hmm... sbb tu still xtau lg... nnt la, jumpa akem, bincang sama2... rasanya da tau nk drop subjek ape... tp nak add subjek ape lak yg xtau... harap nnt pas da bincang, dpt la buat keputusan yg the best.. hehe....^_^

Buat masa ni aku asek bukak MMLS, subject registration, sbb nk tgk subjek ape yg aku nk add.. haha... tp belum dapat jawapan, sbb baru aku sedar, kat cni hanya utk drop and add, details dan ape2 sahaja yg berkaitan dgn registration.. haha... masalahnya, skrg aku still xtau subjek ape yg aku nk add.. hmm susah betul la... pening kepala... +_+

owh, sblm aku berhenti menaip ni, nak mengambil kesempatan ini mengucap syukur ke hadrat Illahi, kerana result yg aku dapat, sgt memuaskan hati utk permulaan ni... Permulaan yg berjaya nmpknya... sgt2 happy, tp sem ni, klw boley nak naikkan lg.... nak yg lagi bagus....masih belum puasssssssss.. '_______________'

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment