Monday, June 7, 2010

Shopping

Hari tu keluar ngan Fatin.. die ajak g BB, klw x pon, pavillion.. tp kami pergi kedua2 tmpt.. hahaha... berhimpit2 dlm KTM dan juga Monorail... hmm KTM skrg da ada Ladies Coach... iaitu, gerabak ditengah hanya dikhaskan utk wanita... best.. xcampur ngan lelaki pon.. masa berhimpit tu rasa xkesah sgt... tp bila dlm Monorail, terpaksa la merempuh org yg terlampau ramai,budak2 cuti sekolah kan.. lelaki dan perempuan xkesah janji dpt masuk dlm..  huiiiiiish... ngeri time naik monorail tu.. da la tinggi ramai org... time tu aku terfikir, 'Wanie, ko gunting je licence ko, da ada xnk bwk kereta pulakkkkkkkkkk'... hahaha...  niat sebenar shopping hanya mahu membeli shawl.. tp bila nmpk sale merata, aku da pon membeli 'beberapa' helai baju yg menyebabkan aku kehabisan duit.. huwaaaaaaaaaaaa... xde duitttttttttttttttttttttttt.... sale ni mmg godaan aku yg paling besar laaaa.. dan aku xpernah dpt lawan godaan sale ni... 'bertuah' punya sale.. haha.. lepas da shopping kat Pavi, kami bejalan pula ke BB Plaza.. waduhhhhhhhhhh ni lagi la fashion bazaar... tp nmpknye, aku dpt bertahan sedikit.. kerana aku hanya membeli 'sedikit' helai baju disini...  haha.. dan nak tau x? tiada sehelai shawl pon yg aku beli... hahahaha... T_T.... balik encik boyfren ku ambil.. terima kasih encik boyfren.. mcm tau2 je kaki aku tersangat2 la sakit... dan dgn ni aku ada buat list perkara yg best n annoying tntng shopping... hahaha.. check it out..

The best things bout shopping :
  • happy
  • up to date
  • bagaikan impian jadi kenyataan
  • release tension
  • self satisfaction
The 'annoying' things bout shopping :
  • out of money!!!!!
  • tired / exhausted
  • sakit badan
  • sakit kaki
  • lenguh tangan
  • regret, hahaha
Dan, oleh sebab2 yg demikian la, saya ingin menjual baju2 saya yg hanya dipakai 2 dan 3 kali dan ada sesetengahnya langsung xpenah pakai... ni utk mengembalikan semula money aku yg da xberapa nk sedap didengar jumlahnya.. haha.. tggu la ye, nnt sy upload gambar2 tu semua.. disini dan juga di fb.. sy da nekad sgt ni.. haha

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment