Tuesday, January 5, 2010

Selamat Malam Cinta

Semalam aku kuar ngan Akem n kwn2 die... die ngan kwn die nak beli barang...aku ikot je..bosan duk umah...da penat membuang mase kat BB, aku teman akem layer rambut... dan budak lelaki yg berusia around 3 years old, cuba mengorat aku...hahahhaa... ayat 1st that boy was, " awak nama siapa?" hahahhaa, so cute...sembang ngan aku sambil jeling2 pandang mama die yg tengah bwat rambut...bila aku tanye nama die, die ckp, "nama saya adik"..hahhaa.. aku ckp la adik xde nama ke? die jawab "xde, adik je..." pas2, time aku nak balik die tnye "awak nak pergi mana?" aku ckp la nak balik.. pas2 die ckp, "halaa, da siap eh?" hahahaha.. die xnak aku balik.. nasib baik die xmintak no fon aku... cute giler budak ni... sebelum aku balik, die salam aku cium tangan... baik kan? hahhaa...

time akem nak anta aku balik, kami singgah kedai mamak kat DD dulu.. saje mkn.. sbb makan meggi goreng kat kedai mamak BB xsedap, xpuas...

mlm lak, mak aku ajak mkn, dlm pukul 10.30 pm kami g mkn.. lapa punye pasal sanggup kuar..mak order sup ekor, aku nasi goreng ikan masin.. dap kan? lepas mkn, balik, tengok tb...dan seperti kebiasaan, hari aku akn berakhir dengan ucapan Selamat Malam Cinta dari si kekasih... Selamat Malam Cinta...

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment