Saturday, January 23, 2010

Main Hujan

td kuar mkn ngan Akem kat Sg.Buloh, nga mkn je, hujan turun ngan lebat nye... banjir tempat mkn tu.. ingat kan xde la teruk sbb mase kat kedai tu, air baru paras atas buku lali.. kami pon ingat nak redah je sampai kereta.. sekalinye, belum pon sampai kereta, baru kami tersedar yg air kt situ da paras betis.. yg xtahan tu, boley lak nga lari2  selipar  tertanggal dlm air... hahaha... jenuh la nak cari dlm air tu... boley dikatakan basah kuyup gak la sebab mencari selipar tu... cam sukaneka lak "cari selipar dlm air"... yg x best nye, jammed giler sbb banjir tu.. lg pon mlm minggu kan? Akem anta je aku balik.. xtau nak g mne pon ujan2 ni... main ujan? sgt berjiwa halus.. hahaha... love u b

p/s:i love u

2 comments:

  1. nice blogg ...
    follow saya juga ya .

    yoroshikufieda.blogspot

    ReplyDelete