Thursday, January 21, 2010

bagaimana dengan nasib aku nanti?

i was so busy this week.. ke sana ke sini, ke hulur ke hilir, turun naik..kiri kanan.. macam2 nak kne selesaikan.. letih lutut, buku lali, jari kaki, tangan, pinggang.. sakit badan, kepala, perut, jantung yg hampir gugur... haih... penat dan terlalu letih.. hari ni baru la selesai segalanya... boley relax cket... cket je.. tp otak dan minda still perputar ligat.. memikirkan msa depan.. boley ke? jadi ke? macam ni ke? macam tu ke? semuanya aku belum pasti.. hanya berserah kepada Allah.. usaha yg seiring.. penat yg xterbalas... bantuan org sekeliling... aku beruntung kerana ada org disekeliling yg memahami... beruntung ke aku? yes, i am... mereka pon patut beruntung kerna ada aku disamping mereka.. hahahaha...

boley survive ke tidak kat cni, tu semua belakang cerita.. yg penting aku kena usaha dulu... mmg still unsure dgn pilihan sendiri.. tp xpe.. lame2 hati aku akan terima dan minda aku akan bersetuju dgn pilihan aku.. maybe aku rase ragu2 sebab org sekeliling yg bercerita... melumpuhkan segala keyakinan aku.. tu la org ckp, mulot tempayan boley ditutup, tapi mulot org? sendiri mau ingat la.. kan? kan?


p/s:i love u

2 comments:

  1. mcm ayg ckp, Allah xkan bagi dugaan yg xmampu untuk dipikul oleh hambaNya. btol tak? kite buat yang terbaik..

    ReplyDelete