Monday, January 11, 2010

Bahagia yg Dirasa

Tadi selesai je aku solat Maghrib, terus siap2 nak kuar ngan Akem... mula2 kami xtau nak g mkn kat mne.. tapi pas2 aku terpikir char kuew teaw Mali's Coner... aku ngan Akem makan yg special..sedap sgt... da lame xmkn kat cni... time mkn tibe2 teringat hari aku, Akem, dyla, fad n paan mkn kat citu.. hmm xtau la bile lagi boley mkn ngan dorg kat citu.. nak jumpa pon xtau bile... hehehe.. masing2 duduk jaoh.. yg ade lesen xde transport... yg ade transport lak xde dwet...

lepas mkn kat citu, akem bwk aku pusing2 kat Tasik Titiwangsa.. da lme sgt xpegi citu... da xbest la kat citu sejak eye on malaysia xde... then tengok umah kat citu semua besar2.. aku ckp la "kena kje bagus2 la nak dapat umah besar cani kan?" pas2 akem balas, "klw gaji kite berdua 5angka boley la".. aku senyum je kat belakang...(dalam hati ade rase rama2 sedang terbang di taman bunga)

After that, akem bwk pusing2 KL... time kami nga isi minyak, ade org dtg kat kami nak jual rantai emas.. eee...ngeri aku.. ntah dari mane la die ragut rantai tu.. xlame lepas tu, ade lak org jual fon... giler ke? baik die jual kat kedai klw betul tu fon die...

dah penat pusing2 naik moto, kami pon gerak balik.... memang la xde bwat ape pon saje jln2 je... tapi rase sgt bahagia... sebab dapat jumpa cinta hati, berbual mesra dan bergurau senda... klw dengan cinta hati, duduk berjam2 and do nothing pon da rase bahagia.. asalkan bersama dia...Terima Kasih B...

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment