Saturday, October 2, 2010

Apa khabar blog ku?

da lama x drop by kat sini... still sama je cam dulu... xde ape pon yg berubah.. org pon xnak follow aku sbb aku kurang update blog.. sorry.. sesangat2 bz... sejak konvo hari tu, puasa lg, raya pulak, pastu exam.. skrg baru la aku free... tapi tengah menanggung derita.. EYE SORE pula... huh.. ok, aku rasa, masih sempat utk aku ucapkan A VERY HAPPY EID MUBARAK for all of u.. since aku da terstart nak menaip di blog ni, aku nak taip mcm2... ha, kita start dr konvo dulu...

1st Ogos 2010


 Arabian Night.. Theme for dinner..mkn kambing golek.. hahaha.. best yg xterkira sbb dapat berkumpul ramai2.. sgt syiooook...xde baju arab pon xpe.. jnji, pergi... theme? ada dorg kesah? haha.. asalkan dpt jumpa kawan2... mmg seronok.. klw ikotkan, nak letak byk2 gmbr... ;D


3rd Ogos 2010


MMC Convocation...Inilah hari yg bermakna buat aku, family aku, rakan2 dan insan yg disebelah aku tu... Kami saling mengucapkan terima kasih diatas kesudian masing2 membantu antara satu sama lain.. klw xde dia, aku rasa xsampai sini perjalanan hidup aku.. hari tu jugak aku sempat ucapkan terima kasih kat mak abah and nenek aku... xsempurna hidup aku tanpa mereka.. siapalah aku tanpa mereka.. raut wajah family aku menampakkan muka bangga, gembira, terharu dgn kejayaan aku.. hmm, tu belum aku yg berucap kat atas pentas, agaknya klw aku yg berucap, satu kg nenek aku bwk.. HAHAHA... aku panjatkan rasa bersyukur ke hadrat Illahi, kerana dgn limpah kurniaNya, dengan izinNya, aku telah berjaya mengharungi dugaan dan liku2 sebagai pelajar diploma... >_<

5th September 2010

Aku dan Akem arrange majlis berbuka puasa bersama ngan kwn2... mmg best.. ;) kami buat kat Flaming Steambot, Danau Kota... tp yg perempuan ramai yg xdpt hadir... hmm.. ;( tp xpe.. tetap meriah... gila ko? suara kami je yg bising... yg ni aku xdpt nk letak gmbr.. sbb gmbr tu kat org.. die bz, xdpt nk upload katanya... ok.. nnt bila2 aku da dpt gmbr tu, aku post kat sini.. ;) best... yg nk pergi, tp xdpt, aku mintak maaf sgt2... lain kali aku jnji, aku buat lg.. khas utk batch kita... jgn marah yeeeeeeeee... sblm ni, aku ada teman Fatin g beli baju raya.. ha, ni yg aky mls klw teman org shopping.. jap lg, ngan aku2 shopping.. dpt lg sehelai baju raya.. aku belikan adik aku satu.... '_'

10th September 2010


 Family belah mak
Family belah abah

Selamat menyambut Hari raya, maaf zahir dan batin... aku ni manusia biasa yg xpenah lepas dr membuat kesilapan... jd, di kesempatan ini, aku nk memohon kemaafan, dr kesalahan yg aku lakuakan sebesar zarah, sampailah kesalahan aku sebesar gajah... apa yg aku terkata, terkutuk, terlepas kata, terguris perasaan, terambil makanan, terguna duit, terminta ilmu, harap korg halalkan, aku pon maafkan semua salah silap korg kat aku (klw korg ada)... aku ni xdpt nak bg apa kat bulan baik, bulan mulia ni.. hanya kemaafan je yg mampu aku berikan... ok, xnak sedih2 bulan Syawal ni, mengajak kita bergembira, tp jgn lupa yg da xde... 

20th September 2010

Aku da start EXAM da.. 1st paper - HR... aku da start study dr mggu lepas nye lg.. ok, skrg, cuba korg kira, berapa hari je aku raya? xsyiiiiok ok? just a few da je raya... ;( .. Baju raya tahun ni da la byk, ada 7 pasang.. tp dpt raya kejap je... T_T.... pakai baju raya dlm exam hall la nmpknyeeeeeeeeeee.. HAHAHA... :D 3mggu aku dan akem rasa sgt stress.. tgk status FB pulak, semua ngah pergi open house la, beraya sana sini laaaaaaa... kami terima je laaaaaaaaaa.... study la sampai muntah.... eyebag pon terserlah kat bwh mata ni, sy makeup tebal2 pon, tetap nmpk.. ;( xley nak buat apa dah.. hahaha... comel mcm PANDA.. hahahaha

29th September 2010

Paper last... berakhir la penderitaan kami.... mlm tu, terus g mkn steambot kat i-City, best gila steambot kat situ... layan habes!! pastu, akem ajak aku teman dia tgk bola, kami nak g BRJ, alang2, ajak Ifwat sekali...:D.. ha, esoknya kami nak blk umah laaaaaaaa.. apa lg... tp bila bangun dr tidur, mata aku byk tahi mata... owh damn ***t!!! aku sakit mata ke pulak??? aku pon g la klinik sblm blk tu, doc bg aku ubat... ish.. seksa betol la bila sakit mata ni.. nk sujud time solat rasa cam nak terkeluar bijik mata.... T_T sakittttttttttttt... ni penderitaan lain pulak pas da abes exam.....

Hari ni,

Aku tetiba teringat kat kwn2 lama.. ntah la.. memori yg indah camtu mmg susah nak lupakan.. kwn2 sekolah, kwn2 kolej buatkan aku selalu senyum sorg2... aku nak balik kat zamn dulu2 pon xboleh.. terima la takdir Allah, teruskan perjalanan hidup.. berusaha utk jd yg terbaik dlm ape pon bidang yg kita ceburi.. InsyaAllah, ngan izinNya, semua usaha kita akan dibalas setimpal....Aminn... >_<

p/s:i love u

No comments:

Post a Comment