Thursday, August 27, 2009

1st of all

assalamualaikum...salam sejahtera..gud mornink..
1st of all, i'm glad to write in here..i dont kno how to start it actually..
huhu...dont say anything...at the very least, i've tried..ok now, i'll present u the very,super duper talkative gurl..(bukan tiap mase sbnrnye) huhu...yg bernama Syazwanie Binti Salamon..
tp rakan2 juz called me Wanie..Dulu time skolah form 1 till 3 de gak kwn aku pggl aku Wan.. X tau npe n pe puncanye..but, wats make me angry dat time was..bile dorg jumpe aku je mst dorg ckp "Hai Wan!"...get it?? Huhuhu..kwn2 la kate kn..pas2 de lak yg nk pggl aku Wawa..??? aku mmg cukup x b'setuju skali..tiiiiiiiidaaaaaaaakkkk...so, pggl je aku Wanie..aku simple, kekdg cerewet senang citer i'm juz an usual, 20 years old gurl..xde pe yg interesting..i do hav many friends, bf too..hikhik...he's my best friend, my luv, my brother, my family..for short, he's my everything.. Muhammad Al-Hakim Bin Mustafa Kamal, my real luv..I lOVe Him..do i?? yess!! i am.. huhuhu

nk tau x?
aku x penah pilih kwn n xpenah rse kwn yg ni lg rapat, kwn yg 2 lg rapat ke coz...
"its easier to forgive an enemy than forgive a friend"

contohnye cm musuh ko rampas bf ko, then die mntk maaf n banding kn lak kwn baik ko rampas bf ko then die mntk maaf..mne satu yg ko rse nk sepak??klw musuh 2, mungkin la die xtau 2 bf ko..tp klw kwn baik? Impossible die xtau kn? juz think!!

Ok..my day..
i'm still here at Menara Rebung TM..doing my LI (Latihan Industri)..next week, jumaat, Sept 4th aku da finish my diploma..huuurayyy!! sonok gilerrr..hepi bangat...kire nye aku da 15 mggu kt cni..bosan sgt la..tp not bad la..mcm2 gak yg aku blaja..ari ni xbyk kje..b'coz of dat, aku t'gerak ati nk bwat blog ni..xpenah2 nk bwat..tb2 lak eh?? mst rakan2 pon plek...coz i dont hav anything like dis b4..either mys, frendster, tagged or wat so eva...huhuhu..so its my 1st time.. i luv writing..so,why not? kan??? lastly..slmt berpuasa bg semua muslim...

p/s: i love u

No comments:

Post a Comment