Monday, November 23, 2009

Semalam

semalam...
aku balik Damansara pagi2 lg..brk1st dulu, then gerak dlm pkul 8 ngan my akem..sgt sejuk pg tu...sbb skunk kan musim hujan...pg semalam pon hujan renyai...sama2 cerita experience time interview hari tu kat atas moto... sama2 menyokong klw salah sorg drpd kami diterima..(menciptakan suasana romantik..hahahaha)..then, xsedar da sampai umah aku..

semalam...
abah, mak, angah, hanie pon ade kat umah....da lme xberkumpul cani...tp mak sekejap je..pas2 mak kuar sbb kne jumpa client..then aku amek alih tugas masak kat umah hari tu...masak udang masak lemak cili api, sotong goreng kunyit, udang goreng..Angah makan bertambah2..sedap agaknye...abah siap tnye, k.long masak nasi cket ke?? padahal aku masak byk giler..hehe..so, aku bwat kesimpulan yg masakan aku ni sedap..(perasan)

semalam...
pas makan, kami tengok tv..kebosanan..tiba2 abah ajak tengok wayang...kami pon excited la..sbb mmg ngah bosan sgt..tp..tiba2 aku ngan angah tertidur... hahaha...abah ckp kat hanie.."abah pon nak tido gak la"...kami pon tido sampai la pkul 4...then..tiba2 hanie kejut, abah nak g tengok wayang gak..kami pon siap2 la...abah nak tgk 2012..bila kami nak naik kete je..mak pon sampai umah..kebetulan kami xgerak lagi, mak terus naik kete..mak nampak cam seronok je sbb dapat kuar satu family..sebelum ni mak asek sebok je...abah pon...

semalam...
abah bawak kami g e@curve atau lebih dikenali dengan nama cineleisure..kat Mutiara Damansara..beratur nak beli tiket.. xde seat da citer 2012 tu..nak tgk Ninja Assassin xkuar lg..Twilight pon xkuar lg..last2 kami pilih nak tgk Senario the Movie..episode 2 (Beach Boy)..hahaha..kelakar....best gak la citer ni...macam2 bahasa ade...

semalam...
pas abes movie, kami g Shah Alam, umah makcik aku...skali time kitorg sampai je, p.cik aku pasang citer 2012..hahaha..dpt gak abah aku tgk citer tu.. mak aku sampai tertidur tggu abah tgk citer tu..pkul 1am baru la kitorg balik umah...penat dan sgt la letih...hahaha....seronok dpt kuar satu family walaupun xkuar jaoh...

p/s:i love u

2 comments: