Wednesday, November 18, 2009

College yg 'mendera'

apa yg aku nk tekankan kat cini, aku benci college.. suke sepak2 students cam bola.. "dik, benda tu xde kat cini la, cube g kat situ".. bile aku g kat situ lak, die ckp "dik, benda tu bukan kat situ la, cube g kat sinun"..bile g kat sinun lak die ckp, "dik, kat sinun bukan uruskan pasal benda tu, cube adik g cari org ni".. bile aku cari org ni, tnye org, org tu ckp, "die kuar g mkn la"..hamboi2, mkn gaji buta ke ape?? pukul 10.44 pagi dorg g brk1st...dorang ingat kitorg ni xde kje lain ke selain g main carik2 benda t'sembunyi.. ingat ni explorace ke?? suruh cari sana sini...dorg ingat 360 hari, bersamaan 8640 jam, bersamaan 518400 minit yg ade dlm hidup aku ni semata2 utk dorg ke??

huh!! pagi2 da bwat aku naik angin...bukan aku ni xsabar, tp da t'lebih bersabar da..orang klw terlebih bersabar ni, lama2 xreti nak sabar da... bukan xgtau dorg yg kitorang nak benda tu cepat, siap isi borang dari minggu lepas lg.. da bg masa da tu..tu pon susah nak uruskan...haih.. bile da jumpa org yg patut jumpa lak, die ckp benda tu ada masalah..yg masalah nya, benda tu ke dorang?? apa2 je la college ku.. ni la name nye, kolej ku syurgaku...kan?? bwek..nak muntah aku..

yg paling bengang, bile nmpk org yg patut kitorg jumpa tu, g jln2 kuar dr kolej..hamboi, cam shopping complex lak die bwat.. dari aku masuk kolej tu, sampai la aku da abes belajar, ade je masalah yg disebabkan oleh kolej..sabar je la...tu pon klw boley sabar..hahaha


p/s:i love u

3 comments: