Monday, October 5, 2009

Ntah La

hmm...wat a bored day...semenjak mggu lepas hidup aku rse kosong..ntah la...xtau ape yg  kurang.. ape je yg aku bwat cam xbest je..haih...aku sebenarnyer xtau ape yg aku nak dlm hidup aku...mungkin keluarga bahagia, mungkin hidup yg sempurna, mungkin a lot of money atau mungkin juga pekerjaan yg menjamin aku... aku bukan mahukan sesuatu yg terlalu sempurna... tp sumtimes aku tringin nak rase bagaimana rasanya diri kita dihormati oleh org... huh..nak gak try satu hari jd princess...hahahha... hmm bukan itu yg aku nak.. aku nak org hormat aku dengan apa yg aku telah bwat / perolehi... dan bukan menumpang kesenangan org lain...bukan nak ckp aku ni bagus sgt...tp betapa seronok rasanya apabila kita disanjung kerana usaha kita sendiri...

kursus yg aku attend ni actually, masih xjelas dipandangan aku..masih kabur..i need an explaination ..tp xde sorg pon yg tampilkan diri utk beri penjelasan..huh...subjek ape yg aku bwat during kursus ni pon aku xtau... da masuk minggu ke2 aku dtg class tp dtg utk m'habiskan masa...dats not exactly my purpose..i want to gain extra skill n knoledge...

persoalannya, sempat ke aku nak alami alam pekerjaan, alam perkahwinan (hahahaha) or alam dewasa... tanda2 kiamat pon da byk muncul lately...berlaku 3 kali gempa..sekali di timur, sekali di barat dan sekali di Semenanjung Arab... pikirkan pasal Tsunami.. sekali di Acheh,Indonesia baru2 ni di Samoa, America... haih..takot gilerr..bukan tkot kiamat tp tkot pembalasan Allah terhadap diri aku yg hina ni... hmm aku sentiasa mahu pengampunan dariNya...kerana besar lg dosa kita, besar lg pengampunanNya kepada kita..aku sesungguhnya insan yg lemah...ntah la...sesungguhnya Engkau Maha Pengampun... moga dosa aku diampunkan...Aminnn...                                                                                

p/s:i love u

3 comments: