Monday, May 3, 2010

Alahaaaaaaaaaai kedai mamak!

last week, pas kepala penat n otak sakit oleh kerana study tanpa henti, kami iaitu aku, dyla n my hubby, akem g la duk minum petang kat salah satu kedai mamak di area cyberjaya... rasa sgt dahaga, dan begitu gembira sbb dpt lari dari buku sekejap.. hahahaha.... aku minum nescafe ais, akem teh ais n dyla nescafe o ais... mkn lak, akem order rojak mamak n aku n dyla terasa nak mkn telo separuh masak.. mmg rasa xsabar sgt nk mkn... hmm apa yg membuatkan kami terputus selera apabila, telur separuh masak kepunyaan aku, terdapat tahi ayam lengkap bersama bulu ayam diatas kulitnya... what the fish!!! sgt memualkan.. korang rasa, kami ade selera ke nk mkn? tentulah tidak!!! waooohhh.... rasa sgt bengang di dalam hati.. 

telur yg fresh, baru kuar dr punggung ayam.. bweekk..

muka yg da hilang selera.. gila ko??                 


oleh kerana aku ni seorang yg baik hati, aku x sound pon tokey kedai tu, n aku xpon mintak kurang harga... yg aku bwat, time nak byr, aku ckp dengan nada yg agak keras, "lain kali, klw nk masak telur separuh masak ke, nk masak ape2 yg letak telur ke, boley x basuh dulu telur tu? tau x, telur yg kamu bg kat sy tu, ade tahi atasnya? kesian la kat org yg nak mkn tu... ingat, lain kali basuh, jgn lupa! ".... org kaunter tu just ckp, "ok2".. da takot la tu, sampai xtau nk ckp ape... pastu die terus jumpa bos die...xtau la ape yg dorang bincangkan... haaiihh, klw ikot kan hati  xnak byr pon... tp kata org, klw ikot hati, mati, ikot kata, binasa... jadi ikot la akal yg waras...hahahhaha... ok la... da xtau nk taip apa da kat atas keyboard ni...

p/s:i love u

2 comments:

  1. eeeuuuuww..pengotor sey mamak tu..shitt!

    ReplyDelete
  2. mmg ponnnn.. gelii.. eyaaaaaaaaaaaaarrkksss.. haHA

    ReplyDelete